fredag 5 juli 2013

Gör framsteg

Idag går allt som på räls. Linus värden ser väldigt bra ut när jag pratade med doktorn i morse. Dom har sänkt trycket på näsan, och värdena på solningen såg jätte bra ut så det blev  att slippa sola mer nu iaf, vi får se på nya proverna i morgon. Sen har dom ökat på maten hela tiden på honom idag , nu ligger han på 8 ml och ikväll vid 24,00 så kommer dom öka till 9 ml. Så han slipper nog droppet till veckan. ;) 

Vi hade en mys stund i morse när han låg i min famn, så gott så. Tills han la ett riktigt lass i blöjan, då blev det för Robin byta blöjan menas han låg hos mig, inget gått att ha dret i rompa när han låg så gott, han låg där från 09,30.-13,00 

sen åkte jag och Robin in till bergvik en sväng och köpte ett par skor till mig, har ju vandrat runt här i badskor ;)

men nu kan ja gå lite längre , men hade varit roligare att få ta med sig Linus i barnvagnen och cookie breve och gå en runda. 

Nu ligger Linus hos Robin och myser. 

Ska ge han mat vid 22,00 som vi brukar göra innan vi går och lägger oss. sen hoppas vi att allt är lika bra i morgon, samt att proverna ser bra ut i morgon med. 

// MI 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar