tisdag 23 juli 2013

Ett mål

 Denna vecka har vi som mål att bli av med syrgasen till Linus, satt med honom igår och det gick bra. satt med honom i morse i 3 timmar också och det gick bra. ska sitta med honom nu i kväll igen . Dock sitter han ute med grimma, med 0,01-0,02 i syrgas så riktigt helt utan fixar han inte än. =) men det kommer så småning om hoppas vi på.

Var hem på eftermiddagen en tur och hämta posten och vattnade lite blommor, tydligen ska di ha vatten också, bara halva som dött =) Jag har inga gröna fingrar. 

Sålde ytligare en misse idag , så nu är det bara två kvar till salu,


dessa två är kvar, 

I morgon kommer några till och kollar så troligen blir alla sålda i morgon.  
Annars har det inte hänt mer idag. mer än att blev deprimerad över att jag hade gått upp 2 kg sen jag vägde mig förra gången. Hur är det ens möjligt?! dock rör man sig inte mycket på dagarna här på sjukhuset, men pumpar mjölk flera gånger om dagen, och den som säger man går ner när man ammar den måste ha fel. för det har jag nu gjort sen den 29 juni och nu har man gått upp istället. Nej nu vill man ta med Linus hem och kunna stoppa honom i vagnen och gå en runda. Börjar klättra på väggarna här inne snart. Och gå ut och gå här utan hund nä gud så trist. 

// MI 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar