onsdag 16 oktober 2013

maten upp äten.




Så såg det ut i Chippens box i morse när jag kom, maten uppätet som pappa hade fodrat 2 timmar tidigare. och en om gjord vatten hink. ja vist hade det hänt grejer igår under hans besök, helt otroligt, men jädrigt tacksam. Nu vet jag att han kommer äta bra menas vi tränar på och startar. 

Han var lugnare också inte så stressad utan stod och väntade på sin tur. Ut i hagen satte han öra fram och svansen i vädret, och mot hö högen =) 
ett mycket gott tecken. 

Kvar på listan för Chippen är nu bara veterinär besöket, ska ringa daniel direkt till möran och hoppas vi får en tid denna vecka någon gång. 

idag har jag inte gjort så möe mer med pållarna, Lindat om Zitas fot morgon och kväll. då hon är otroligt öm efter sitt tramp som blivit lite irriterat , så ingen körning med henne blir i morgon då hon är halta lotta. 

Lite bilder från kvälls myset i kväll.

Chippen 

nickan som har fullt upp med att rensa krubban

Zita med en aj aj fot 


Chippen
Zita

Kväll mys med chippen 

Lite mys chippen

chippen har redan fångat mitt hjärta , så trevlig och så underbart goo =)

Zita 


Avslutar med en bild på min lilla Linus. min lille prins det =) 

// MI 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar